15 Temmuz 2009 Çarşamba

Bir Akşam Üzeri Rastladım Ona: The XX

Bu duygusal başlık saatler önce gönlümü çelen, başımı döndüren, yüzümde engelleyemediğim bir gülümsemeye neden olan The XX isimli gruptan başkası için değil. Londra'lı The XX 19 yaşlarında dört gençten oluşuyor. Fakat bu henüz reşitler post punk-new wave-soul gibi bir türe bulaşarak başlarından büyük bir işe kalkışıyorlar. Sonuç mu? MÜKEMMEL....

Son zamanlarda beni en çok heycanlandıran grup oldu The XX. İngiliz Young Turks Records ile anlaşan grubun ilk uzun soluklu albümü Ağustos ayı içerisinde yayınlanacak. Bu satırları yazarken bile heyecanlandım inanın. Albümden çıkacak ilk single Crystalised'ı sizler için siteye yükledim, lütfen elinizi çabuk tutup şarkıyı bir dinleyin..yorumlarınızı bekliyorum.


0 comments:

Yorum Gönder